Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Święta, święta i po świętach! Grudzień był szalonym miesiącem, który spędziłyśmy w biegu, ale chętnie przeżyłybyśmy to jeszcze raz! 🙂

 

Na początku miesiąca w stu procentach pochłonęło nas dopinanie ostatnich tematów i organizacja targów Slow Weekend #8 – Święta!! Naszemu klientowi Slow, zapewniłyśmy obecność w prasie, radiu oraz spoty w kinie.  

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W dniach 9-10 grudnia 2017 roku hale na Mińskiej 65 zamieniły się w ogromny świąteczny kiermasz. Atmosfera była magiczna – piękna choinka przy wejściu, wiszące pod sufitem girlandy, unoszący się w powietrzu zapach przypraw i pomarańczy, a przede wszystkim ludzie, uśmiechnięci i życzliwi. Bo frekwencja na targach dopisała!  🙂

 

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

   

Hale targowe zostały podzielone na strefy: Moda i akcesoria, strefa Męska, strefa Ciało, strefa Design, strefa Zwierzaka oraz Slow Food. Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się Sala kinowa dla dzieci, w której zaserwowałyśmy najlepsze stare bajki, takie jak Krecik, Kot Filemon czy Wilk i Zając.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W Strefie Slow Food przez oba dni targów odbywał się Live Cooking. W sobotę naszym gościem była Marieta Marecka, a w niedzielę odwiedzili nas kucharze z Ouce Kitchen, Mojo Picon oraz Inessa Kim.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

Cieszmy się, że mogłyśmy wziąć udział w organizacji Slow Weekendu, a już niedługo – w marcu, spotkamy się na PGE Narodowym podczas kolejnej edycji Slow Fashion. 🙂

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

Nasz Klient, Baltona, w ramach działań CSR co roku bierze udział w akcjach Szlachetna PACZKA. W tym roku, 16 grudnia prosto z biura na Flisa świąteczna paczka powędrowała do potrzebującej rodziny. Od listopada we wszystkich polskich punktach Baltona Duty Free pojawiły się płatne reklamówki, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany dla Szlachetna PACZKA.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W grudniu prowadziłyśmy dalsze działania dla naszych stałych klientów, dbając o kanały Social Media SmakPiwa.pl, Studio Deccor, Baltona, Cavarious, Grafit Fitness oraz Grafit SPA.  

 

   

Rok 2017 przyniósł nam mnóstwo fantastycznych projektów i klientów. W zasadzie możemy śmiało powiedzieć, że przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Jesteśmy wdzięczne za każdy dzień i nie możemy się doczekać, co nam przyniesie rok 2018! Bądźcie z nami, śledźcie nas na Facebooku, Instagramie i LinkedIn i trzymajcie kciuki za BEST PR! 🙂 A Wam życzymy wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Przeczytaj poprzedni wpis ► Podsumowanie listopada w BEST PR.