Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Choć popularne powiedzenie głosi, że kwiecień przeplata zimę z latem, u nas cały miesiąc było wyłącznie bardzo gorąco! Intensywnie szykowałyśmy się do majowej edycji targów Slow Weekend, wzrosło tempo przygotowań do Gali Sun & Snow, a wszystko to obok wielu innych ciekawych projektów.

 

W kwietniu nasz klient, Grupa SLOW, przeniósł swoje biuro z samego serca Warszawy na klimatyczną i urokliwą Saską Kępę. Teraz spotkania operacyjne odbywają się w otoczeniu totalnie zgodnym z filozofią SLOW: wśród natury i zieleni, czyli w ogródku. 🙂 To tam opracowujemy strategię i plan działania na nadchodzący Slow Weekend #9 – Kupuj Lepsze Produkty. Event już niebawem, a my kolejny raz dbamy o Social Media Jestem Slow, pozyskanie najlepszych partnerów i sponsorów, oraz inne działania PR. Efekty zobaczycie już 19 i 20 maja na Mińskiej 65. Dołączcie do nas!  

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Z kolei w Baltonie zakupy można robić przez 365 dni w roku! W kwietniu marka odświeżyła wygląd swojego sklepu Duty Free na wrocławskim lotnisku, a w Rzeszowie świętowała wznowienie bezpośrednich lotów do Nowego Jorku. Zaplanowała również konkurs „Odlotowa Baltona”, w którym do wygrania będą bilety do Wielkiego Jabłka. Razem z Baltoną wyruszyłyśmy też do czasów PRL, by przypomnieć słynnego marynarza, dawny symbol marki Baltona oraz jeden z pierwszych sklepów w Gdańsku. Zdjęcia retro zawsze budzą emocje i przywołują miłe wspomnienia.

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

   

 

 

Na fanpage’u Cavarious wystartowała kampania, dzięki której fani mogą poznać wszystkie rodzaje kaw i dodatków dostępnych w kawiarniach tej marki. Czekamy na więcej GIFów naszej Zosi, a Was zachęcamy do polubienia strony i obserwowania nowości.  

 

Kwiecień to także czas konkursów dla pracowników i kierowników kawiarni. Baristka Magdalena Mazurek wygrała szkolenie na plantacji kawy w Wietnamie w konkursie Baltona Latte Art 2018, a Mateusz Dąbek zdobył mistrzowski tytuł w Festiwalu Kawy w Krakowie. Serdecznie gratulujemy!  

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W kwietniu liczba fanów Smak Piwa sięgnęła 2.000, a my z tej okazji dostałyśmy miły prezent od naszego klienta! Dowiedziałyśmy się, że w piwie poza chmielem mogą znaleźć się zioła takie jak bazylia lub…. robaki. 😊 Facebookową wiosnę poczuły puszki z Garage Beer Co., które wygrzewały się na słońcu, i puszka berlińskiego Stone, która postanowiła poszaleć na desce. 🙂  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

Korzystając z dobrej pogody, do Zakopanego pojechała blogerka Asia z Must Have Fashion, która wypoczywała w klimatycznych apartamentach SUN & SNOW Lipki Park, a recenzję z pobytu wraz z listą 7 faktów o wakacjach w Zakopanem opublikowała na swoim blogu.

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

A skoro o wypoczynku mowa, to w tym roku majówka potrwa aż 9 dni! W tym czasie razem z grodziskim klubem Grafit Fitness ogłaszamy roztrenowanie. Laptopy zostają na biurkach, a my będziemy ładować akumulatory, by w maju dać z siebie 1001%. 😉  

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Przeczytaj poprzedni wpis Podsumowanie marca w BEST PR.