Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Żegnając srogie mrozy, rozgrzewamy Was podsumowaniem lutego!

 

Przez cały miesiąc nasze głowy i grafiki zajmował temat przygotowań do targów Slow Fashion #11 – Przedwiośnie!, które zaplanowano na 3 i 4 marca na PGE Narodowym. Naszym zadaniem była kompleksowa PRowa obsługa dwudniowego eventu przewidzianego na 200 wystawców z całej Polski i blisko 10 tys. odwiedzających.
 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W ramach kampanii #ProjektantSlowFashion promującej targi przeprowadziłyśmy z każdym z sześciu Ambasadorów Slow Fashion wywiady, które następnie zamieszczone zostały na portalu branżowym FashionBiznes.pl. Równolegle uruchomiłyśmy akcję „Ambasadorzy przejmują InstaStory slow.fashion”, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem followersów, i zaangażowała ponownie Rillę Pawlaczyk Rilke, Bożenę Karską / Yes To Dress, Annę Migacz Lesińską / Mnishkha, Cargo by Owee, Kasię Szegidewicz / LA BOBA, Kamilę Dzieżyc / Pani-Ka oraz Filipa Ferensa / The Urban Beard. Projektanci zdradzili, jak wygląda ich praca od kuchni, a przy okazji pokazali odrobinę swojego prywatnego życia.

 

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

   

Pod koniec lutego, tuż przed samym targami, gościłyśmy w Radio ChilliZet u Magdy Bauer. Udzieliłyśmy wywiadu na temat nadchodzących targów Slow Fashion, opowiedziałyśmy o idei slow i sprawiedliwego handlu, o przygotowaniach do eventu oraz atrakcjach zaplanowanych dla odwiedzających.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Negocjowałyśmy również umowy ze sponsorami Slow Fashion, między innymi z firmą Jaguar oraz marką OnLemon. Przygotowałyśmy dziesiątki materiałów prasowych dla partnerów medialnych. Prowadziłyśmy też fanpage Jestem Slow na Facebooku, wydarzenie dla eventu oraz kanał na Instagramie. Ogłosiłyśmy kilka konkursów, więc mogliście nas oglądać na InstaStory nie raz. 🙂  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

Przez cały miesiąc prowadziłyśmy profile naszych klientów SmakPiwa.pl, Baltona, Cavarious, Grafit Fitness oraz Grafit SPA w Social Mediach. Dla Baltony przygotowałyśmy cykl GIFów produktowych, dla SmakPiwa.pl wykonałyśmy kolejną sesję foto w wyselekcjonowanych warszawskich pubach, a dla marki Cavarious zorganizowałyśmy aż dwa konkursy, w których nagrodą były cieszące się ogromną popularnością logowane kubki KeepCup.

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

Marzec już w kalendarzu, dni coraz dłuższe i cieplejsze, więc w BEST PR czuć wiosnę. Śledźcie nasze kanały Social Media, aby być na bieżąco z tym, co u nas słychać! 🙂  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Przeczytaj poprzedni wpis ► Podsumowanie działań BEST PR – styczeń.