Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Aż trudno uwierzyć, że to już listopad! Dopiero co byliśmy na urlopach, a dziś przed wyjściem do pracy wyciągamy z szafy ciepłe kurtki, parasole i czapki. Czas pędzi! 🙂 W październiku działo się dużo – nowe projekty, nowe wyzwania – czyli to, co lubimy najbardziej!

 

Pamiętacie Baltonę? Jednym kojarzy się z handlem na statkach, przejściach granicznych i lotniskach. Inni wspominają jej sklepy i bogaty jak na PRL wybór towarów. Aktualnie Baltona to nie tylko sklepy Duty Free. Wśród marek przedsiębiorstwa znajdują się restauracje oraz kawiarnie, mające w swojej ofercie szeroki wybór dań obiadowych, kanapek i przekąsek, słodkich wypieków a przede wszystkim kaw i napojów, serwowanych również w formule „to go”. Baltona zajmuje się także zaopatrywaniem statków – Baltona Shipchandlers, promów i samolotów oraz placówek dyplomatycznych i wojskowych – Chacalli de Decker. Od początku października odpowiadamy za prowadzenie obecności marki na Facebooku oraz Instagramie.  

<Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

W październiku rozpoczęłyśmy współpracę z grodziskim klubem premium Grafit Fitness & Wellness. Klub oprócz zajęć sportowych, prowadzi rozwiniętą działalność w zakresie fizjoterapii i fizykoterapii. Posiada również własny gabinet SPA, w którym każdy, nawet najbardziej wymagający klient, zrelaksuje się i odpręży. My jesteśmy zachwycone! Piękne wnętrza, rodzinna atmosfera i przemiła ekipa – taki właśnie jest Grafit. 🙂 Od początku miesiąca prowadzimy komunikację dla Grafit wraz z kreacją na Facebooku i Instagramie.  

 

<Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

   

W październiku w mediach nie mogło zabraknąć wzmianki o naszym kliencie Sun & Snow. Na początku miesiąca na portalu Propertynews.pl ukazał się wywiad z Marcinem Dumanią, prezesem grupy Sun & Snow. Kilka dni później w Pulsie Biznesu opowiedział o tym, jak zarabiać na wynajmowaniu apartamentów narciarzom.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W ostatnich dniach października nasza klientka Małgorzata Trzaskowska – Ogród Przemian, wystąpiła w roli prelegentki na Konferencji Eco Kobieta w Warszawie. Małgosia opowiedziała o tym, jak być autentyczną, a my zadbałyśmy o profesjonalny i spójny z identyfikacją wizualną Ogrodu Przemian roll-up. Przy współpracy z graficzką z Emic&Etic stworzyłyśmy piękny projekt, który świetnie prezentował się na druku wielkoformatowym.  

 

 

Przez cały miesiąc kontynuowałyśmy komunikację w mediach społecznościowych dla importera i dystrybutora piw kraftowych SmakPiwa.pl  

 

 

 

 

Wraz z końcem miesiąca swój 3-miesięczny staż w BEST PR zakończyła Ania. Jeszcze raz dziękujemy jej za kreatywny i produktywny czas. Cieszymy się, że mogłyśmy się poznać i kto wie, może nasze ścieżki zawodowe znów się przetną. Teraz wracamy do pracy i nowych projektów, których w listopadzie nam nie brakuje. Śledźcie nas na Facebooku i Instagramie, gdzie dzielimy się tym, jak wygląda nasza codzienna praca 😉  

 

 

 

 

Przeczytaj poprzedni wpis ► Podsumowanie działań dla klientów we wrześniu.