Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Wielu czeka już na śnieżnobiałe święta, a my podsumowujemy jesienny listopad. Dużo pracy, nowi klienci, nowe doświadczenia… zaraz, zaraz… Czyli tak, jak co miesiąc? 🙂

 

W listopadzie zaczął się dla nas istnie świąteczny czas. Wszystko za sprawą współpracy z Grupą SLOW i organizacją eventu Slow Weekend #8 – Święta! pod hasłem #KupujLepszePrezenty. Zgodnie z planem tegoroczne targi Slow Weekend miały odbyć się na Mińskiej 65 w Warszawie i zgromadzić ponad 350 wystawców oferujących modę, akcesoria, kosmetyki, design i produkty spożywcze. Planowano także live cooking oraz imprezy towarzyszące, jak Targ Winyli i Książki oraz Targi Konopne Kanaba Fair.  

Przez cały miesiąc byłyśmy pochłonięte pozyskiwaniem patronów medialnych, partnerów oraz sponsorów, a także pisaniem tekstów i prowadzeniem social mediów Grupy Slow. Wszystko po to, by zorganizować jak najwięcej dodatkowych atrakcji i przyciągnąć tłumy odwiedzających na targi Slow Weekend organizowane 9 i 10 grudnia.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Na początku miesiąca rozpoczęłyśmy prowadzenie nowego profilu na Facebooku oraz Instagramie dla marki Cavarious. Są to kawiarnie obecne, jak na razie, na dwóch lotniskach w Polsce (Modlin i Katowice). Marka została stworzona na bazie doświadczeń wypracowanych w kawiarniach grupy BALTONA. Cavarious oferuje Gościom wyśmienitą kawę w eleganckich i przytulnych wnętrzach. Spokojna atmosfera, stonowane kolory oraz drewniane elementy wystroju sprawiają, że oczekiwanie na dalszą podróż staje się przyjemniejsze.  

 

 

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

   

Z okazji startu marki Cavarious w social mediach przeprowadziłyśmy konkurs, w którym do wygrania były brandowane kubki keep cup. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu rymowanki na temat Cavarious. Od samego początku zabawa cieszyła się sporym zainteresowaniem, więc było wiadomo, że wybór zwycięzców będzie niezłym wyzwaniem 😉  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

W listopadzie prowadziłyśmy kanały social dla naszych stałych klientów: SmakPiwa.pl, Studio Deccor, Baltona, Grafit Fitness oraz Grafit SPA.  

 

 

Jedną z akcji najpopularniejszych przed świętami jest Szlachetna PACZKA. Nasz Klient, Baltona, w ramach działań CSR nie tylko przygotował paczki dla potrzebujących rodzin, ale również zorganizował dodatkową zbiórkę środków. 15 listopada we wszystkich polskich punktach Baltona Duty Free pojawiły się płatne reklamówki. Dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany dla Szlachetna PACZKA. Reklamówka to jedynie 1,50 zł więcej na rachunku klienta, a dla potrzebujących ogromna pomoc.  

 

 

 

 

Święta coraz bliżej, ale na życzenia przyjdzie jeszcze czas! 🙂 Wyczekujcie już niedługo podsumowania grudnia, a my tymczasem wracamy do pracy 😉  

 

 

 

 

Przeczytaj poprzedni wpis ► Październik – podsumowanie działań BEST PR.