Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Chociaż pod koniec marca za oknami sypał biały puch, to tuż przed Wielkanocą w BEST PR zapanowały wiosenne nastroje.

 

Miesiąc rozpoczęłyśmy targami Slow Fashion #11 – Przedwiośnie! na PGE Narodowym. 3 i 4 marca mogliście zobaczyć nas na instastories Jestem Slow oraz na Facebooku Jestem Slow, gdzie prowadziłyśmy relacje live ze Studia TV Slow. W czasie targów organizowałyśmy konkursy dla odwiedzających, informowałyśmy na bieżąco o aktualnościach oraz atrakcjach.  

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

10 marca uczestniczyłyśmy w otwarciu zaprzyjaźnionego Mikkeler Bar Warsaw przy Chmielnej 7/9. Jeśli najdzie Was ochota na najlepsze piwo kraftowe w stolicy – wiecie, gdzie go szukać. Byłyśmy, polecamy. 🙂

 

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

   

W marcu Paula odwiedziła kawiarnię naszego klienta Cavarious na lotnisku w Modlinie. Podczas spotkania z baristą zgłębiała tajniki parzenia i przygotowywania kawy, dzięki czemu komunikacja marki na Facebooku będzie jeszcze lepsza. Wróciła z głową pełną pomysłów i pakietem świetnych zdjęć.  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

Sezon urlopowy tuż tuż, a nasz klient SUN & SNOW jest już (prawie) gotowy na sezon lato 2018. 🙂 Specjalnie dla niego nawiązałyśmy współpracę z influencerkami, której efekty już niebawem.  

 

Letni klimat zapanował też w klubie Grafit Fitness, który ogłosił rozpoczęcie akcji Rzuć Wyzwanie Kilogramom – #GrafitLato2018. Ekipa w składzie 22 kobiet i 10 mężczyzn, o łącznej wadze 2440,2 kg zamierza zrzucić do lata aż 300 kg! Za każdy trening i wstawione zdjęcie z hasztagiem #GrafitLato2018 Klub przyznaje dodatkowe punkty. Trzymamy kciuki i śledzimy poczynania uczestników na grafit_fitness_wellness!  

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

W marcu nasz klient Baltona Duty Free wziął udział w Kongresie Fly & More 2017 w Rzeszowie. W jednym miejscu spotkali się przedstawiciele całej branży lotniczej: linie lotnicze, touroperatorzy, lotniska oraz spółki usługowe, takie właśnie jak Baltona. Podczas konferencji Spółka Baltona ogłosiła uruchomienie pilotażu innowacyjnego programu realizowanego w kooperacji z Samsung. Pozwoli on lotniskom zwiększyć przychody z działalności handlowej. Program został wyróżniony nagrodą Portu lotniczego Rzeszów-Jasionka, którą przedstawiciele Baltony odebrali podczas uroczystej Gali.

 

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

A co w BEST PR? Zawsze pełno pracy, jak w ulu! 😊 Bardzo miło spędziłyśmy Dzień Kobiet (dziękujemy naszym kochanym Panom za pamięć ). W Kuk Buk odbyłyśmy miłe spotkanie w sprawie współpracy przy projekcie „Kuk Buk poleca”. Znalazłyśmy też chwilę na relaks! Przetestowałyśmy masaż tajski w Thai Sun. Prawdę mówiąc, nie jest to najdelikatniejszy masaż pod słońcem, ale i tak – polecamy!!!  

Podsumowanie działań dla klientów - Agencja Public Relations BEST PR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Przeczytaj poprzedni wpis Luty – podsumowanie działań dla klientów w BEST PR.